• 05-12-2019, 13:04:15
    #1
    Arkadaşlar trendyoldan 29.11.2019 da alışveriş yaptım. Siparişlerime baktığımda hala tedarik aşamasında yazıyor. Siparişi iptal de edemiyorum.
    Aldığım ürünün yasal olarak trendyol tarafından tedarik süresi kaç gündür acaba ?
    Yani kaç gün içerisinde tedarik edemezsen iade talebi oluşturabilirim.
  • 05-12-2019, 13:08:11
    #2
    Benimde duruyor daha
  • 05-12-2019, 13:15:29
    #3
    Benimde 29 Kasım'da verdiğim SSD siparişi hala bekletiliyor.Kargoların kota uygulaması ile alakalı problem varmış konuyu bırakıyorum aşağı, inceleyin hocam ;
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ln11hb-vs.html
  • 05-12-2019, 13:15:55
    #4
    İptal edebilirsiniz yasal zorunluluk.
  • 05-12-2019, 13:15:52
    #5
    tahmini teslimat tarihi verdikleri için bir şey yapabileceğini sanmıyorum bende aldım 28 kasım 26 aralık diyor tahmini teslimat
  • 05-12-2019, 13:17:58
    #6
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde duruyor daha
    Siparişlerimde tedarik sürecinde mi kargoya verildi kısmında mı acaba siparişiniz ?

    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 29 Kasım'da verdiğim SSD siparişi hala bekletiliyor.Kargoların kota uygulaması ile alakalı problem varmış konuyu bırakıyorum aşağı, inceleyin hocam ;
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ln11hb-vs.html
    Hocam bilgilendirme için teşekkürler..
    Sizde siparişlerime tıkladığınızda tedarik sürecinde uyarısı mı alıyorsunuz yoksa kargoya verildi kısmında mı ürünleriniz ?
  • 05-12-2019, 13:19:27
    #7
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İptal edebilirsiniz yasal zorunluluk.
    SSD uyguna geldi aslında o yüzden iptal etmiyorum ki ayrıca iptal etmek isterseniz canlı desteğe veya müşteri hizmetlerine bağlanmanız gerekiyor.Onu da geçtim iptal işlemini tamamlarsanız kupon yeniden tanımlanmıyor ayrıca ücretin iade sürecini beklediğinizle kalıyorsunuz.



    yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişlerimde tedarik sürecinde mi kargoya verildi kısmında mı acaba siparişiniz ?



    Hocam bilgilendirme için teşekkürler..
    Sizde siparişlerime tıkladığınızda tedarik sürecinde uyarısı mı alıyorsunuz yoksa kargoya verildi kısmında mı ürünleriniz ?
    Benim 2 ayrı mağazadan 2 ayrı siparişim oldu 29 Kasım akşamı, bunlardan biri elime ulaştı diğeri yani bu bahsettiğim hala tedarik sürecinde hocam
  • 05-12-2019, 13:54:05
    #8
    yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişlerimde tedarik sürecinde mi kargoya verildi kısmında mı acaba siparişiniz ?



    Hocam bilgilendirme için teşekkürler..
    Sizde siparişlerime tıkladığınızda tedarik sürecinde uyarısı mı alıyorsunuz yoksa kargoya verildi kısmında mı ürünleriniz ?
    Tedarik esiliyordayaydi lc waikikiden almişdim şimdi kargolandi
  • 05-12-2019, 14:14:54
    #9
    Benim kafama takılan asıl sorun tedarik sürecinde olması. Kargoya verilse de gelmese kargo şirketlerının yogunluguna bağlayacam olayı ama tedarik sürecinde olması sıkıntı 😊