Benimde 29 Kasım'da verdiğim SSD siparişi hala bekletiliyor.Kargoların kota uygulaması ile alakalı problem varmış konuyu bırakıyorum aşağı, inceleyin hocam ;
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ln11hb-vs.html