Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde duruyor daha
Siparişlerimde tedarik sürecinde mi kargoya verildi kısmında mı acaba siparişiniz ?

adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde 29 Kasım'da verdiğim SSD siparişi hala bekletiliyor.Kargoların kota uygulaması ile alakalı problem varmış konuyu bırakıyorum aşağı, inceleyin hocam ;
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ln11hb-vs.html
Hocam bilgilendirme için teşekkürler..
Sizde siparişlerime tıkladığınızda tedarik sürecinde uyarısı mı alıyorsunuz yoksa kargoya verildi kısmında mı ürünleriniz ?