Benim kafama takılan asıl sorun tedarik sürecinde olması. Kargoya verilse de gelmese kargo şirketlerının yogunluguna bağlayacam olayı ama tedarik sürecinde olması sıkıntı 😊
Sipariş alindidan sonra onu dediyse onaylanmiştir dediğini şöyle izah ediyim kargo şirketi bi oda kargo taşima kapasitesi var mesele o dolunca trendyola diyoki daha kargo getirme bana o zamanda trendyol deposunda kaliyor ve sisteme geçmiyor benim bir ürün daha var onuda yarin kargolarlar