Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde duruyor daha
Mechanics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tahmini teslimat tarihi verdikleri için bir şey yapabileceğini sanmıyorum bende aldım 28 kasım 26 aralık diyor tahmini teslimat
adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde 29 Kasım'da verdiğim SSD siparişi hala bekletiliyor.Kargoların kota uygulaması ile alakalı problem varmış konuyu bırakıyorum aşağı, inceleyin hocam ;
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...ln11hb-vs.html

Arkadaşlar siparişlerini hala bekleyenler var mı ?