Selam arkadaşlar,
Toplu mail gönderimi yapacağım tabii abartılı olmayacak günlük en fazla 250 mail göndereceğiz. Bunun için iki seçenek üzerinde duruyorum Office365 ve Gsuite. Sormak istediğim mailleri inboxa düşürmek için hangisinin yüzdesi daha iyi ?
Mailing için Office365 mi Gsuite mi ?
4
●156
- 01-12-2019, 23:14:57ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi için teşekkür ederim R10+ - 01-12-2019, 23:44:17Microsoft mail konusunda oldukça zayıftır. Çok problem yaşatır. Spam filtresi, sağlıklı mail gönderme ve alma konusunda google çok ileride. İlla hotmail ve gmail kullanmışsınızdır. Aralarında dağlar kadar fark var. Aynısı ücretli sürümleri içinde geçerli.
10 yıldan uzun süredir Gsuite kullanıyorum (o zamanlar ismi farklıydı), yandex kurumlar için mail, microsoftun ücretli hizmetlerini o veya bu şekilde kullandık.
1 - Google
2 - Yandex
3 - Microsoft
bu görüşlerim sadece mail içindir. - 01-12-2019, 23:49:12supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi için teşekkür ederim R10 +
Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla ilk tavsiyeniz Gsuite