ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gsuite kurumsaldır daha sağlıklıdır biz çalıştığımız firmada gsuite ve win10'un kendi posta sağlayıcısını kullanmaktayız.

Edit 2

Anlık 9 bin kişiye mail gönderdiğimiz oluyor.

Bilgi için teşekkür ederim R10+