Selam arkadaşlar,
Toplu mail gönderimi yapacağım tabii abartılı olmayacak günlük en fazla 250 mail göndereceğiz. Bunun için iki seçenek üzerinde duruyorum Office365 ve Gsuite. Sormak istediğim mailleri inboxa düşürmek için hangisinin yüzdesi daha iyi ?