Gsuite kurumsaldır daha sağlıklıdır biz çalıştığımız firmada gsuite ve win10'un kendi posta sağlayıcısını kullanmaktayız.

Edit 2

Anlık 9 bin kişiye mail gönderdiğimiz oluyor.