Microsoft mail konusunda oldukça zayıftır. Çok problem yaşatır. Spam filtresi, sağlıklı mail gönderme ve alma konusunda google çok ileride. İlla hotmail ve gmail kullanmışsınızdır. Aralarında dağlar kadar fark var. Aynısı ücretli sürümleri içinde geçerli.
10 yıldan uzun süredir Gsuite kullanıyorum (o zamanlar ismi farklıydı), yandex kurumlar için mail, microsoftun ücretli hizmetlerini o veya bu şekilde kullandık.
1 - Google
2 - Yandex
3 - Microsoft
bu görüşlerim sadece mail içindir.