• 22-11-2019, 17:41:49
    #1
    merhabalar bu sene üniversiteye hazırlanıyorum Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü dikkatimi çekti acaba mezun olanlar varmı bu bölümden hangi pozisyonda iş bulabiliyor yazılımcı olarak çalışabilirmi
    aklımda yazlım mühendisliği vardı lakin puanı çok yüksek hem sayısal alanı ben eşit ağırlık çalışıyorum yaş 21
  • 22-11-2019, 18:01:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bogazicinde okursan iyi yoksa ise yaramaz hocam
  • 22-11-2019, 18:06:29
    #3
    YorumAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar bu sene üniversiteye hazırlanıyorum Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü dikkatimi çekti acaba mezun olanlar varmı bu bölümden hangi pozisyonda iş bulabiliyor yazılımcı olarak çalışabilirmi
    aklımda yazlım mühendisliği vardı lakin puanı çok yüksek hem sayısal alanı ben eşit ağırlık çalışıyorum yaş 21
    Ybs mezunuyum ben direk yazılım işi yapacağım diyorsanız çok efektif bir eğitim beklemeyin okulların büyük bir bölümü yazılım konusunda belli bir temelin üstünde çıkmıyor malesef bununla beraber yazılım istediğiniz için diğer verilen dersler saçma gelebilir işletme dersleri,muhasabe dersleri gibi puanınız yeterse yazılım mühendisliği öncelik ardından bilgisayar mühendisliği öneririm buda olmassa bilgisayar programcılıgı okuyup daha sonrasında dgs ile yazılım veya bilgisayara tamamlanabilir bu dediklerim olmaz ise ybs yi önerebilirim tabiki yazılımcı olmak istiyorum illaki derseniz.Şunuda ekleyim bu değildir ki ybs okuyunca yazılımcı olunmaz kendinizi geliştirmenizde bitiyor her bölümde ama direk yazılıma yoğunlaşan bölümler mutlaka daha faydalı olacaktır.Başarılar şimdiden.
  • 22-11-2019, 18:27:57
    #4
    blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ybs mezunuyum ben direk yazılım işi yapacağım diyorsanız çok efektif bir eğitim beklemeyin okulların büyük bir bölümü yazılım konusunda belli bir temelin üstünde çıkmıyor malesef bununla beraber yazılım istediğiniz için diğer verilen dersler saçma gelebilir işletme dersleri,muhasabe dersleri gibi puanınız yeterse yazılım mühendisliği öncelik ardından bilgisayar mühendisliği öneririm buda olmassa bilgisayar programcılıgı okuyup daha sonrasında dgs ile yazılım veya bilgisayara tamamlanabilir bu dediklerim olmaz ise ybs yi önerebilirim tabiki yazılımcı olmak istiyorum illaki derseniz.Şunuda ekleyim bu değildir ki ybs okuyunca yazılımcı olunmaz kendinizi geliştirmenizde bitiyor her bölümde ama direk yazılıma yoğunlaşan bölümler mutlaka daha faydalı olacaktır.Başarılar şimdiden.
    hocam okuldan eğitim beklemiyorum sadece okuduğum alan la ilişkilimidir yazılım dillerin çoğuna hakimim lisede bilgisayarlı muhasebe bitirdim yaş 21 oldugu için artık sınav stresi yaşamak istemiyorum kazanmışken 4 yıl bitireyim.
  • 22-11-2019, 18:32:43
    #5
    Tavsiyem olarak 4 sene boşuna kaybetmeyin o kağıt parçası diploma artık hiçbir işe yaramıyor maalesef. Gidin kendinizi geliştirin 4 yıl emin olun daha iyi
  • 22-11-2019, 18:36:07
    #6
    Ben de eşit ağırlık öğrencisiydim. Bilgisayar ile olan ilgimden dolayı hep bu bölümü bana önerdiler. Fakat daha sonra bu bölümün açıktan da okunabileceğini öğrendim. Hukuk tercih ettim ve şu anda açıktan okuyorum. Size önerim kendinize hitap eden köklü bir bölüm tercih edip yanında bu bölümü de açıktan bitirmeniz olur.
  • 22-11-2019, 18:44:32
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ybs mezunuyum. Ybs ile yazılım malesef ki ilişkili değil ybsnin ana gayesi yönetim ile teknolojiyi birleştirmek yani ERP sektörü. Ben şuan sap danışmanlığı vermekteyim. Eğer ybs okumak istiyor iseniz mutlaka kaliteli bir okulda ve ingilizce olarak alın.
  • 22-11-2019, 18:51:30
    #8
    Bilgisayar Progamcılığı okumak daha mantıklı ozaman direk illişkili :/



    EmrahGuloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ybs mezunuyum. Ybs ile yazılım malesef ki ilişkili değil ybsnin ana gayesi yönetim ile teknolojiyi birleştirmek yani ERP sektörü. Ben şuan sap danışmanlığı vermekteyim. Eğer ybs okumak istiyor iseniz mutlaka kaliteli bir okulda ve ingilizce olarak alın.
    Hocam peki iş bulma olanağı nedir asgari ücretli mi çalıştıryorlar
  • 22-11-2019, 19:35:44
    #9
    İlişki kısmına takılmayın b.programciligi okusanizda kendinizi gelistirmedigiz sürece gene yapmak istediğiniz işinizi yapamassiniz. Ybs okuyupda yazılım cı olan tanıdıklarım var.

    Maaşa gelince sizin yeteneklerinize ve tecrübenize bağlı yeni mezun biri düzgün bir firmada şans buldu ise 2.75 ile başlayabilir. Tabi bu fiyatlar bölgeye de bağlı.