Ybs mezunuyum ben direk yazılım işi yapacağım diyorsanız çok efektif bir eğitim beklemeyin okulların büyük bir bölümü yazılım konusunda belli bir temelin üstünde çıkmıyor malesef bununla beraber yazılım istediğiniz için diğer verilen dersler saçma gelebilir işletme dersleri,muhasabe dersleri gibi puanınız yeterse yazılım mühendisliği öncelik ardından bilgisayar mühendisliği öneririm buda olmassa bilgisayar programcılıgı okuyup daha sonrasında dgs ile yazılım veya bilgisayara tamamlanabilir bu dediklerim olmaz ise ybs yi önerebilirim tabiki yazılımcı olmak istiyorum illaki derseniz.Şunuda ekleyim bu değildir ki ybs okuyunca yazılımcı olunmaz kendinizi geliştirmenizde bitiyor her bölümde ama direk yazılıma yoğunlaşan bölümler mutlaka daha faydalı olacaktır.Başarılar şimdiden.
hocam okuldan eğitim beklemiyorum sadece okuduğum alan la ilişkilimidir yazılım dillerin çoğuna hakimim lisede bilgisayarlı muhasebe bitirdim yaş 21 oldugu için artık sınav stresi yaşamak istemiyorum

kazanmışken 4 yıl bitireyim.