merhabalar bu sene üniversiteye hazırlanıyorum Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü dikkatimi çekti acaba mezun olanlar varmı bu bölümden hangi pozisyonda iş bulabiliyor yazılımcı olarak çalışabilirmi
aklımda yazlım mühendisliği vardı lakin puanı çok yüksek hem sayısal alanı ben eşit ağırlık çalışıyorum yaş 21