merhabalar bu sene üniversiteye hazırlanıyorum Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü dikkatimi çekti acaba mezun olanlar varmı bu bölümden hangi pozisyonda iş bulabiliyor yazılımcı olarak çalışabilirmi
aklımda yazlım mühendisliği vardı lakin puanı çok yüksek hem sayısal alanı ben eşit ağırlık çalışıyorum yaş 21
Ybs mezunuyum ben direk yazılım işi yapacağım diyorsanız çok efektif bir eğitim beklemeyin okulların büyük bir bölümü yazılım konusunda belli bir temelin üstünde çıkmıyor malesef bununla beraber yazılım istediğiniz için diğer verilen dersler saçma gelebilir işletme dersleri,muhasabe dersleri gibi puanınız yeterse yazılım mühendisliği öncelik ardından bilgisayar mühendisliği öneririm buda olmassa bilgisayar programcılıgı okuyup daha sonrasında dgs ile yazılım veya bilgisayara tamamlanabilir bu dediklerim olmaz ise ybs yi önerebilirim tabiki yazılımcı olmak istiyorum illaki derseniz.Şunuda ekleyim bu değildir ki ybs okuyunca yazılımcı olunmaz kendinizi geliştirmenizde bitiyor her bölümde ama direk yazılıma yoğunlaşan bölümler mutlaka daha faydalı olacaktır.Başarılar şimdiden.