• 22-11-2019, 19:40:06
    #10
    Merhaba, bu bölümünü açıköğretim olarak okuyorum. Bu bölümün yazılımcı ve mühendislik ile çok bir alakası olmadığı kanısındayım.

    ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-11-2019, 19:44:12
    #11
    Hocam ben kendimi geliştiririm sıkıntı yok öğrenme kabiliyetim yüksek sadece ilişkilimi şimdi bir iş başvurunda şu üni den şu bölümü bitirdim şu şu dilleri biliyorum işletme ve finans bilgimde var diyip yazılımcı pozisyonunda çalışabilirmiyim