Yönetim Bilişim Sistemleri ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yönetim Bilişim Sistemleri ?
10
●
425
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yönetim Bilişim Sistemleri ?
1
2
22-11-2019, 19:40:06
#10
alifuat
Merhaba, bu bölümünü açıköğretim olarak okuyorum. Bu bölümün yazılımcı ve mühendislik ile çok bir alakası olmadığı kanısındayım.
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
22-11-2019, 19:44:12
#11
YorumAdam
Hocam ben kendimi geliştiririm sıkıntı yok öğrenme kabiliyetim yüksek sadece ilişkilimi şimdi bir iş başvurunda şu üni den şu bölümü bitirdim şu şu dilleri biliyorum işletme ve finans bilgimde var diyip yazılımcı pozisyonunda çalışabilirmiyim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler