Merhaba, bu bölümünü açıköğretim olarak okuyorum. Bu bölümün yazılımcı ve mühendislik ile çok bir alakası olmadığı kanısındayım.

ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi