• 14-11-2019, 12:04:56
    #1
    Tek seferde ödemeyi düşünüyorum fakat çevremdekilerden ısrarla ''ödeme, af çıkacak, silinecek'' deniliyor. Şuan meclisin gündemindeymiş sanırım, kanun teklifi sunulmuş.
    Temmuz ayında ödeme başlamış, şimdiden 75 TL gecikme zammı işlemiş. Tavsiyeleriniz nedir gidip ödesem mi hepsini? Her geçen gün faiz işlemeye devam edecek, açıkçası silineceğine pek ihtimal vermiyorum şu ekonomide, 5 milyon kişiden bahsediliyor.

    Lütfen paraları alırken iyiydi iş ödemeye gelince kaçıyorsunuz, paşa paşa ödeyeceksiniz gibi mesajlar yazmayın. Ödemeyeceğim demiyorum, ödemeyi düşünüyorum zaten devlet baba bir şekilde alacak mutlaka
  • 14-11-2019, 12:06:37
    #2
    asıl borca af çıkmaz kardeşim, taksit şekilde öde, çünkü peşin ile arasında bir fark yok. (çok düşük. bir fark.)
    ama ziraatten vergi dairesine aktarıldıysa durum nasıl oluyor bilmiyorum.
    iki ödeme geçince aktarılıyor sanırım.
  • 14-11-2019, 12:09:35
    #3
    kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asıl borca af çıkmaz kardeşim, taksit şekilde öde, çünkü peşin ile arasında bir fark yok. (çok düşük. bir fark.)
    ama ziraatten vergi dairesine aktarıldıysa durum nasıl oluyor bilmiyorum.
    iki ödeme geçince aktarılıyor sanırım.
    Vergi dairesinden sorguladım, oraya düşmemiş daha hocam. 3 taksit geciktirmişim, bu ayla birlikte 4 oluyor.
    O zaman taksit şeklinde ödeyeyim, toplu ödemede herhangi bir fark olmuyorsa. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
  • 14-11-2019, 12:10:13
    #4
    Hocam bende 7 bin çekip toplam da gecikme ile 14 bin küsür ödedim. Af çıkarsa bende dilekçe verip yasal faizi ile geri almak için mahkemeye gidecem. Şimdi sıkıntı şurada af çıkma gibi bir ihtimal görmüyorum şahsen, cebimizde ki bir kuruşa bile göz diken devlet milyonları bir kalemde silmez bu ekonomik durumda. İkincisi çıkarsa bizi de kapsamali o zaman benim günahım veya farkım ne ben borca harca girip ödüyorum ve beni kapsamasın mevcut durumdakileri kapsasin .
  • 14-11-2019, 12:10:36
    #5
    Eşimin kyk borcu var, aylık olarak ödemesini yapıyoruz. Toptan ödemene gerek yok taksit taksit ödeyebilirsin. Toplam ödeme için ziraat bankasına başvurmak gerekiyor sanırım
  • 14-11-2019, 12:13:00
    #6
    Mhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi dairesinden sorguladım, oraya düşmemiş daha hocam. 3 taksit geciktirmişim, bu ayla birlikte 4 oluyor.
    O zaman taksit şeklinde ödeyeyim, toplu ödemede herhangi bir fark olmuyorsa. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.

    demek deÄŸiÅŸmiÅŸ
    sen yine ödeme ekranında peşin ne kadar bir sorgula istersen belki biraz değişmiştir o da kolay gelsin.
    ben de ödemeye devam ediyorum sonlara geldim yani. darısı başına.
  • 14-11-2019, 12:15:29
    #7
    Son 8 ay şükür 😊
    nakit lazım olur derseniz taksitle ödemenizi öneririm ama kökünden kurtulmak da kulağa hoş geliyor
  • 14-11-2019, 12:16:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek seferde ödemeyi düşünüyorum fakat çevremdekilerden ısrarla ''ödeme, af çıkacak, silinecek'' deniliyor. Şuan meclisin gündemindeymiş sanırım, kanun teklifi sunulmuş.
    Temmuz ayında ödeme başlamış, şimdiden 75 TL gecikme zammı işlemiş. Tavsiyeleriniz nedir gidip ödesem mi hepsini? Her geçen gün faiz işlemeye devam edecek, açıkçası silineceğine pek ihtimal vermiyorum şu ekonomide, 5 milyon kişiden bahsediliyor.

    Lütfen paraları alırken iyiydi iş ödemeye gelince kaçıyorsunuz, paşa paşa ödeyeceksiniz gibi mesajlar yazmayın. Ödemeyeceğim demiyorum, ödemeyi düşünüyorum zaten devlet baba bir şekilde alacak mutlaka
    Eğer bir kuruma iş yapacaksan yada borcu taksit taksit ödemek istemiyorsan tek seferde öde kurtul.Benimde borcum var.Ben de şuan ödemiyorum . O mesaj yazacak kişiler önce büyük başlara vergi afları getiren kişilere laf söylesinler.
  • 14-11-2019, 12:17:06
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2020 baharında bu tür bir çok şeye af çıkacağını düşünüyorum. Faiz affı çıkar ama.