kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asıl borca af çıkmaz kardeşim, taksit şekilde öde, çünkü peşin ile arasında bir fark yok. (çok düşük. bir fark.)
ama ziraatten vergi dairesine aktarıldıysa durum nasıl oluyor bilmiyorum.
iki ödeme geçince aktarılıyor sanırım.
Vergi dairesinden sorguladım, oraya düşmemiş daha hocam. 3 taksit geciktirmişim, bu ayla birlikte 4 oluyor.
O zaman taksit şeklinde ödeyeyim, toplu ödemede herhangi bir fark olmuyorsa. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.