Temmuz ayında ödeme başlamış, şimdiden 75 TL gecikme zammı işlemiş. Tavsiyeleriniz nedir gidip ödesem mi hepsini? Her geçen gün faiz işlemeye devam edecek, açıkçası silineceğine pek ihtimal vermiyorum şu ekonomide, 5 milyon kişiden bahsediliyor.
Lütfen paraları alırken iyiydi iş ödemeye gelince kaçıyorsunuz, paşa paşa ödeyeceksiniz gibi mesajlar yazmayın. Ödemeyeceğim demiyorum, ödemeyi düşünüyorum zaten devlet baba bir şekilde alacak mutlaka