Vergi dairesinden sorguladım, oraya düşmemiş daha hocam. 3 taksit geciktirmişim, bu ayla birlikte 4 oluyor.
O zaman taksit şeklinde ödeyeyim, toplu ödemede herhangi bir fark olmuyorsa. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
demek değişmiş
sen yine ödeme ekranında peşin ne kadar bir sorgula istersen belki biraz değişmiştir o da kolay gelsin.
ben de ödemeye devam ediyorum sonlara geldim yani. darısı başına.