Hocam bende 7 bin çekip toplam da gecikme ile 14 bin küsür ödedim. Af çıkarsa bende dilekçe verip yasal faizi ile geri almak için mahkemeye gidecem. Şimdi sıkıntı şurada af çıkma gibi bir ihtimal görmüyorum şahsen, cebimizde ki bir kuruşa bile göz diken devlet milyonları bir kalemde silmez bu ekonomik durumda. İkincisi çıkarsa bizi de kapsamali o zaman benim günahım veya farkım ne ben borca harca girip ödüyorum ve beni kapsamasın mevcut durumdakileri kapsasin .