Tek seferde ödemeyi düşünüyorum fakat çevremdekilerden ısrarla ''ödeme, af çıkacak, silinecek'' deniliyor. Şuan meclisin gündemindeymiş sanırım, kanun teklifi sunulmuş.
Temmuz ayında ödeme başlamış, şimdiden 75 TL gecikme zammı işlemiş. Tavsiyeleriniz nedir gidip ödesem mi hepsini? Her geçen gün faiz işlemeye devam edecek, açıkçası silineceğine pek ihtimal vermiyorum şu ekonomide, 5 milyon kişiden bahsediliyor.

Lütfen paraları alırken iyiydi iş ödemeye gelince kaçıyorsunuz, paşa paşa ödeyeceksiniz gibi mesajlar yazmayın. Ödemeyeceğim demiyorum, ödemeyi düşünüyorum zaten devlet baba bir şekilde alacak mutlaka