• 06-11-2019, 22:33:33
    #1
    Merhaba, 2 gün önce alkollüydüm nasıl olduğunu hatırlamıyorum, ayak parmağımı incitmişim 2 gündür ağrıyordu ama dayanıyordum. Kırık ihtimali hiç aklıma gelmedi, hani klişe vardır ya kırık olsa duramazsın diye Kırık olsa duramam diyordum. Bugün annem parmağın eğri duruyor deyip evhamlandı, film çektirmemi istedi, endişe etti. Acil servise gittim, acil doktoru film istedi. Film çekildi, 10 dakika sonra sonuç çıktı ve küçük kırık var dedi. (sağ ayak serçe parmağımın yanındaki parmağım, yani 4. parmağım). Hemşireye yan yana 3 parmağımı bantlattı geldim. Ayakkabı falan giyebilirsin sorun yok, alçıya gerek yok 2-3 haftaya iyileşir kaynar dedi gönderdi.

    Ekstra olarak yarın ortopediye gideyim mi? Yanlış kaynama vs. olur mu?
  • 06-11-2019, 22:36:42
    #2
    Çok büyük bişey olsaydı, zaten sizi zorunlu ortopediye yönlendirirlerdi hocam. Sizde çok evham yapmayın. Geçmiş olsun.
  • 06-11-2019, 22:37:18
    #3
    Hocam Sanırım acilde tedavi oldunuz. Aynı durum benim el parmağım için olmuştu . acile gittiğimde birşey yok deyip gönderdiler fakat bir süre sonra parmağımın yamuk olduğunu hissetim ve ortapediye gittim. Bence bir ortapediye görünmenizde fayda var.
  • 06-11-2019, 22:37:41
    #4
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük bişey olsaydı, zaten sizi zorunlu ortopediye yönlendirirlerdi hocam. Sizde çok evham yapmayın. Geçmiş olsun.
    Valla hocam ben kırığın farkında bile değildim, bırak evhamı Doku zedelenmesi deyip krem verip salacak diyordum olana bak ya
  • 06-11-2019, 22:51:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kırık bu baska seye benzemez kaynamaz yanlıs kaynar vs vs doktor tedavıye baslıyo ayda 1 fılm cekerek kontrol edıyo kesınlıkle git derım. gecmıs olsun.
  • 06-11-2019, 23:00:43
    #6
    Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Sanırım acilde tedavi oldunuz. Aynı durum benim el parmağım için olmuştu . acile gittiğimde birşey yok deyip gönderdiler fakat bir süre sonra parmağımın yamuk olduğunu hissetim ve ortapediye gittim. Bence bir ortapediye görünmenizde fayda var.
    Mehmet_OZCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırık bu baska seye benzemez kaynamaz yanlıs kaynar vs vs doktor tedavıye baslıyo ayda 1 fılm cekerek kontrol edıyo kesınlıkle git derım. gecmıs olsun.
    Sağ olun, zaten kırık kelimesi bile insanı evhamlandırıyor. Bilemedim.



    Randevu aldım, birazdan gideceğim.