Merhaba, 2 gün önce alkollüydüm nasıl olduğunu hatırlamıyorum, ayak parmağımı incitmişim 2 gündür ağrıyordu ama dayanıyordum. Kırık ihtimali hiç aklıma gelmedi, hani klişe vardır ya kırık olsa duramazsın diye Kırık olsa duramam diyordum. Bugün annem parmağın eğri duruyor deyip evhamlandı, film çektirmemi istedi, endişe etti. Acil servise gittim, acil doktoru film istedi. Film çekildi, 10 dakika sonra sonuç çıktı ve küçük kırık var dedi. (sağ ayak serçe parmağımın yanındaki parmağım, yani 4. parmağım). Hemşireye yan yana 3 parmağımı bantlattı geldim. Ayakkabı falan giyebilirsin sorun yok, alçıya gerek yok 2-3 haftaya iyileşir kaynar dedi gönderdi.

Ekstra olarak yarın ortopediye gideyim mi? Yanlış kaynama vs. olur mu?