Hocam Sanırım acilde tedavi oldunuz. Aynı durum benim el parmağım için olmuştu . acile gittiğimde birşey yok deyip gönderdiler fakat bir süre sonra parmağımın yamuk olduğunu hissetim ve ortapediye gittim. Bence bir ortapediye görünmenizde fayda var.
kırık bu baska seye benzemez kaynamaz yanlıs kaynar vs vs doktor tedavıye baslıyo ayda 1 fılm cekerek kontrol edıyo kesınlıkle git derım. gecmıs olsun.
Sağ olun, zaten kırık kelimesi bile insanı evhamlandırıyor. Bilemedim.
Randevu aldım, birazdan gideceğim.