Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Sanırım acilde tedavi oldunuz. Aynı durum benim el parmağım için olmuştu . acile gittiğimde birşey yok deyip gönderdiler fakat bir süre sonra parmağımın yamuk olduğunu hissetim ve ortapediye gittim. Bence bir ortapediye görünmenizde fayda var.
Mehmet_OZCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kırık bu baska seye benzemez kaynamaz yanlıs kaynar vs vs doktor tedavıye baslıyo ayda 1 fılm cekerek kontrol edıyo kesınlıkle git derım. gecmıs olsun.
Sağ olun, zaten kırık kelimesi bile insanı evhamlandırıyor. Bilemedim.



Randevu aldım, birazdan gideceğim.