ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok büyük bişey olsaydı, zaten sizi zorunlu ortopediye yönlendirirlerdi hocam. Sizde çok evham yapmayın. Geçmiş olsun.
Valla hocam ben kırığın farkında bile değildim, bırak evhamı Doku zedelenmesi deyip krem verip salacak diyordum olana bak ya