Hocam Sanırım acilde tedavi oldunuz. Aynı durum benim el parmağım için olmuştu . acile gittiğimde birşey yok deyip gönderdiler fakat bir süre sonra parmağımın yamuk olduğunu hissetim ve ortapediye gittim. Bence bir ortapediye görünmenizde fayda var.