Xanax içen var mı
15
●792
- 24-10-2019, 23:56:51Üyeliği durdurulduSelam dostlar. Bazı sıkıntıların üstüne eski ilaçlarım yetmediği için doktor 1 mg xanax verdi bide rexapin 2.5mg ve 10mg secita çok fena lilloş yapıyor 10 tane tuborg içmiş gibi. Tencerede yemeği yemiş bitirmişim boş halini dolaba koymuşum. Bu en hafifi Bunun yan etkileri ne zaman geçer?
- 25-10-2019, 00:00:51Ilacı iştah açıcı niyetinemi kullanıyorsunuz acabaEdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2019, 00:01:44Üyeliği durdurulduYok iştah değil farklı sorunlarCanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2019, 00:04:44Üyeliği durdurulduCanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGidiyorum haftada bir kankaTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2019, 00:06:21Bağımlılık falan yapmaz sadece ilacı bırakınca bir süre vücudun bu duruma alışması için zaman gerekiyor ativan da xanax da yıllardır zaman zaman kullanırım. Kronik bir durumum var. İlk başta elbette sersemletir bazen çok uyku yapar bazen se uyuyamazsın ancak bir süre düzenli kullanman gerekir bu ilaçları. Merak ettiğin özel bir durum varsa özelden sorabilirsin.
etkisini bilirim uzun süreli kullanımda bağımlılık yapar kriz anında almanı tavsiye ederim