Xanax içen var mı
15
●792
- 25-10-2019, 00:15:12Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz böyle söylüyorsunuz bende sizin gibi düşünüyordum. Lakin yakın bir tanıdığım bir ilaç firmasında bölge müdürü onun anlattıklarını dinletikten sonra doktorlara olan güvenim sizin ki kadar sağlam değil ne yazık ki hele bu xanax yazanlar burada karamürsel de ne kadar it kopuk piskopat var ise gidiyorlar kendilerine xanax yazdırıyolar. Sonra ortalıkta bu xanax'lardan dolayı tecavüz cinayet vs olaylarla hat sahfaya ulaştı. - 25-10-2019, 00:29:27Psikiyatrların büyük çoğunluğuna soracak olursanız zaten hiçbir ilaç bağımlılık yapmaz, hiçbirinin yan etkisi yoktur, güvenle kullanılabilir şeklinde yanıtlar alırsınız. İşini hakkıyla yapanlar elbette bu konunun dışındadır ancak 15 dakika bile dinlemeden 3-4 ilaç yazıp gönderenler de yok değil. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
- 26-10-2019, 16:00:29Uzun süre kullandım, ilk başladığım zamanlarda aynı etki bende de oldu. Unutkanlık, durduk yere gelen düşme hissi, geç boşalma gibi sıkıntılara neden oldu. Doktor kullan diyorsa bir bildiği vardır, yorumlara aldanıp bırakma. Terapilere devam et doktor bırak dediği zaman bırakırsın. Zaten hemen bırakılmıyor, doz düşürme ile bırakılıyor.
Bu arada bende kilo ve göğüs bölgesinin büyümesine neden olmuştu. Spor yapmanızı tavsiye ederim.
Yan etkileri bende 2-3 hafta sürmüştü. Başka bir arkadaşımda 1-2 ay devam etmişti. Ben etkisinin bende az sürmesine spora, düzenli beslenmeye ve kasıtlı olarak sürekli sosyalleşmeye bağlıyorum. - 26-10-2019, 16:16:48Üyeliği durdurulduYok ya secita leblebi gibi bir şey cipralexin aynısı. Yan etkisi yok. Asıl ağır yan etkisi olan rexapinle xanaxMuratcanATAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle