Psikiyatrların büyük çoğunluğuna soracak olursanız zaten hiçbir ilaç bağımlılık yapmaz, hiçbirinin yan etkisi yoktur, güvenle kullanılabilir şeklinde yanıtlar alırsınız. İşini hakkıyla yapanlar elbette bu konunun dışındadır ancak 15 dakika bile dinlemeden 3-4 ilaç yazıp gönderenler de yok değil. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.