Uzun süre kullandım, ilk başladığım zamanlarda aynı etki bende de oldu. Unutkanlık, durduk yere gelen düşme hissi, geç boşalma gibi sıkıntılara neden oldu. Doktor kullan diyorsa bir bildiği vardır, yorumlara aldanıp bırakma. Terapilere devam et doktor bırak dediği zaman bırakırsın. Zaten hemen bırakılmıyor, doz düşürme ile bırakılıyor.
Bu arada bende kilo ve göğüs bölgesinin büyümesine neden olmuştu. Spor yapmanızı tavsiye ederim.
Yan etkileri bende 2-3 hafta sürmüştü. Başka bir arkadaşımda 1-2 ay devam etmişti. Ben etkisinin bende az sürmesine spora, düzenli beslenmeye ve kasıtlı olarak sürekli sosyalleşmeye bağlıyorum.