MuratcanATAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Secita arada kullanıyorum bende dediğin şekilde yan etkisi olmuyor.

Bünyeden bünyeye değişiyor ama secitada alışma döneminde yarım yarım kullanman gerekiyor.
Yok ya secita leblebi gibi bir şey cipralexin aynısı. Yan etkisi yok. Asıl ağır yan etkisi olan rexapinle xanax