Selam dostlar. Bazı sıkıntıların üstüne eski ilaçlarım yetmediği için doktor 1 mg xanax verdi bide rexapin 2.5mg ve 10mg secita çok fena lilloş yapıyor 10 tane tuborg içmiş gibi. Tencerede yemeği yemiş bitirmişim boş halini dolaba koymuşum. Bu en hafifi Bunun yan etkileri ne zaman geçer?