EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam dostlar. Bazı sıkıntıların üstüne doktor 1 mg xanax verdi bide rexapin 2.5mg çok fena lilloş yapıyor 10 tane tuborg içmiş gibi. Tencerede yemeği yemiş bitirmişim boş halini dolaba koymuşum. Bu en hafifi Bunun yan etkileri ne zaman geçer?
Ilacı iştah açıcı niyetinemi kullanıyorsunuz acaba