Bağımlılık falan yapmaz sadece ilacı bırakınca bir süre vücudun bu duruma alışması için zaman gerekiyor ativan da xanax da yıllardır zaman zaman kullanırım. Kronik bir durumum var. İlk başta elbette sersemletir bazen çok uyku yapar bazen se uyuyamazsın ancak bir süre düzenli kullanman gerekir bu ilaçları. Merak ettiğin özel bir durum varsa özelden sorabilirsin.