• 18-10-2019, 18:37:16
    #1
    Merhaba reskin işlemim için birisi ile tanıştım web sitesi aracılığı ile kendisi wmaracında varmış ama r10da yokmuş benim davetiye hakkım yok kendisine davetiye yollamak isteyen birisi olur mu acaba destek olmak için

    wmaracı profili; https://*******.com/forum/uyeler/29503-poyrazmedya
  • 18-10-2019, 18:38:04
    #2
    bilgileri pm atabilirsiniz
  • 18-10-2019, 18:39:58
    #3
    dekone14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgileri pm atabilirsiniz
    allah razı olsun yolluyorum pm
  • 18-10-2019, 18:41:01
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah razı olsun yolluyorum pm
    sizdende
  • 18-10-2019, 18:42:31
    #5
    Bu şekilde bir konu bence açılmamalı. Belki kişiye R10 davetiyesi satıyorsunuz? Her ne kadar son güncelleme sonrasında kasti gönderimler dışında davet edenden sorumluluk kalkmış olsa da davetiye için mail yoluyla R10'a başvurulmalıdır. Sonuçta işleyen bu şekilde bir prosedür var.

    Konu sahibine ithamda bulunmuyorum, genel konuşuyorum. Konuyu rapor ediyorum.
  • 18-10-2019, 18:44:49
    #6
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde bir konu bence açılmamalı. Belki kişiye R10 davetiyesi satıyorsunuz? Her ne kadar son güncelleme sonrasında kasti gönderimler dışında davet edenden sorumluluk kalkmış olsa da davetiye için mail yoluyla R10'a başvurulmalıdır. Sonuçta işleyen bu şekilde bir prosedür var.

    Konu sahibine ithamda bulunmuyorum, genel konuşuyorum. Konuyu rapor ediyorum.
    tabii size kesinlikle katılıyorum ancak o yolla başvurmayı bilmeyenlerde olabiliyor zira ben wmaracı üyeliğini bilmiyordum öncelikle r10da olup olmadığını sordum r10da olmadığını ancak wmaracında olduğunu söyledi profilini rica ettim yolladı (güvenip işimi teslim etmek için istedim) kontrol ettim profilinde sorun görmedim r10da girmek istediğini ama nasıl başvuru yapacağını bilmiyormuş bende konu açabileceğimi söyledim. hayat paylaştıkça kıymetleniyor.
    • Lyra
    Lyra bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-10-2019, 18:45:15
    #7
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde bir konu bence açılmamalı. Belki kişiye R10 davetiyesi satıyorsunuz? Her ne kadar son güncelleme sonrasında kasti gönderimler dışında davet edenden sorumluluk kalkmış olsa da davetiye için mail yoluyla R10'a başvurulmalıdır. Sonuçta işleyen bu şekilde bir prosedür var.

    Konu sahibine ithamda bulunmuyorum, genel konuşuyorum. Konuyu rapor ediyorum.
    haklı buluyorum hocam.
  • 18-10-2019, 18:52:12
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabii size kesinlikle katılıyorum ancak o yolla başvurmayı bilmeyenlerde olabiliyor zira ben wmaracı üyeliğini bilmiyordum öncelikle r10da olup olmadığını sordum r10da olmadığını ancak wmaracında olduğunu söyledi profilini rica ettim yolladı (güvenip işimi teslim etmek için istedim) kontrol ettim profilinde sorun görmedim r10da girmek istediğini ama nasıl başvuru yapacağını bilmiyormuş bende konu açabileceğimi söyledim. hayat paylaştıkça kıymetleniyor.
    Hayat paylaştıkça kıymetleniyor da hocam itin biri senin bu konunu görüp, emsal alıp aynı minvalde konu açarak R10 davetiye satışlarına başlarsa DH'de? Bu tür kişilerin kafası hayra değil, itliğe çalışıyor biliyorsun. Dediğim gibi ben bu konu için konuşmadım, geneli ele alıyorum. Kurallar kişiye bağlı olarak değil, genele bağlı olarak konur. Size masum gözüken bir olay farklı tehlikeler doğurabilir.

    Adam kalktı satilikhesaplar.com'a, DH'ye vs. ilan açtı. Davetiyeyi sattı. Sonra stokta 2 adet daha var diye belirtti. Sonra bu tarz bir konu açıp milletten davetiyeleri toplayıp dolandırıcılara sattı. Olamaz mı? Olabilir.

    Her türlü paylaşıma elbette ki taraftarım ancak bu forumda işletilen prosedür gereği; arkadaşınıza davetiye gönderebilirsiniz pek âlâ, ama davetiye hakkınız yoksa arkadaşınız yönetime başvurmalıdır.

    https://uyelik.r10.net/ üzerinde de bu şekilde belirtilmiş.
  • 18-10-2019, 18:56:17
    #9
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat paylaştıkça kıymetleniyor da hocam itin biri senin bu konunu görüp, emsal alıp aynı minvalde konu açarak R10 davetiye satışlarına başlarsa DH'de? Bu tür kişilerin kafası hayra değil, itliğe çalışıyor biliyorsun. Dediğim gibi ben bu konu için konuşmadım, geneli ele alıyorum. Kurallar kişiye bağlı olarak değil, genele bağlı olarak konur. Size masum gözüken bir olay farklı tehlikeler doğurabilir.

    Adam kalktı satilikhesaplar.com'a, DH'ye vs. ilan açtı. Davetiyeyi sattı. Sonra stokta 2 adet daha var diye belirtti. Sonra bu tarz bir konu açıp milletten davetiyeleri toplayıp dolandırıcılara sattı. Olamaz mı? Olabilir.

    Her türlü paylaşıma elbette ki taraftarım ancak bu forumda işletilen prosedür gereği; arkadaşınıza davetiye gönderebilirsiniz pek âlâ, ama davetiye hakkınız yoksa arkadaşınız yönetime başvurmalıdır.

    https://uyelik.r10.net/ üzerinde de bu şekilde belirtilmiş.
    vallaha hocam bu kadar kötü düşünmek istemiyorum ayrıca yönetim isterse kişi ile wp konuşmalarımızıda iletebilirim. zaten dolandırıcılar r10da var ve cirit atıyor bi şekilde gizlice