Bu şekilde bir konu bence açılmamalı. Belki kişiye R10 davetiyesi satıyorsunuz? Her ne kadar son güncelleme sonrasında kasti gönderimler dışında davet edenden sorumluluk kalkmış olsa da davetiye için mail yoluyla R10'a başvurulmalıdır. Sonuçta işleyen bu şekilde bir prosedür var.
Konu sahibine ithamda bulunmuyorum, genel konuşuyorum. Konuyu rapor ediyorum.
tabii size kesinlikle katılıyorum ancak o yolla başvurmayı bilmeyenlerde olabiliyor zira ben wmaracı üyeliğini bilmiyordum öncelikle r10da olup olmadığını sordum r10da olmadığını ancak wmaracında olduğunu söyledi profilini rica ettim yolladı (güvenip işimi teslim etmek için istedim) kontrol ettim profilinde sorun görmedim r10da girmek istediğini ama nasıl başvuru yapacağını bilmiyormuş bende konu açabileceğimi söyledim. hayat paylaştıkça kıymetleniyor.