Bu şekilde bir konu bence açılmamalı. Belki kişiye R10 davetiyesi satıyorsunuz? Her ne kadar son güncelleme sonrasında kasti gönderimler dışında davet edenden sorumluluk kalkmış olsa da davetiye için mail yoluyla R10'a başvurulmalıdır. Sonuçta işleyen bu şekilde bir prosedür var.
Konu sahibine ithamda bulunmuyorum, genel konuşuyorum. Konuyu rapor ediyorum.