Merhaba reskin işlemim için birisi ile tanıştım web sitesi aracılığı ile kendisi wmaracında varmış ama r10da yokmuş benim davetiye hakkım yok kendisine davetiye yollamak isteyen birisi olur mu acaba destek olmak için

wmaracı profili; https://*******.com/forum/uyeler/29503-poyrazmedya