• 11-10-2019, 11:37:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar, 2 3 senedir forumda ücretli tasarım işi almıyorum diyebilirim. Yani ara vermiştim galiba çok vermişim
    http://f5tasarim.com/ sitemi yeniden aktif etmek istiyorum şuan üzerinde bulunan temayı kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım!
    Aslında hoşuma gidiyor fakat sizin de görüşlerinizi alıp ona göre yoluma devam etmek istedim.

    Not: Referansların hepsini güncellemedim, inş sıra ona da gelecek...
  • 11-10-2019, 11:44:27
    #2
    Tasarımsal olarak çok beğendim, ama alt sayfaları yani menüleri göremedim.

    Bu arada paylaşmayı düşünürseniz talibim.
  • 11-10-2019, 11:44:32
    #3
    Merhaba, tasarımınız daha iyi şekilde geliştirilebilir ve anasayfada son çalışmalarımız kısmında çok fazla çalışma gösterilmesin 4 tane yeterli olacaktır altına bir buton koyup çalışmalarımız sayfasına yönlendirmen daha mantıklı olacaktır. Başarılar dileriz.
  • 11-10-2019, 11:45:33
    #4
    gayet sade ve şık. ama menü kısmını göremedim. iletişim için numara vermişsiniz onu da daha belirgin bir şekilde gösterebilirsiniz.
  • 11-10-2019, 11:47:30
    #5
    Bence çok başarılı, Tevfik abiden adınızı duydum, geçenlerde mesaj attığımda iş yapmadığınızı demiştiniz. Geri dönmenize sevindim.
  • 11-10-2019, 12:40:07
    #6
    @psdlider; yıllardır tanırım, çok severim ve gerçekten kardeşim gibidir. Konuşmamız 3-5 yıl gibi kısa bir süreye dayanmaz

    Grafik çalışmalarına her zaman güvenirim ve altına imzamı atarım, kefilimdir kendisine. Hem insanlık yönünden, hem de çalışma yönünden.
  • 11-10-2019, 14:21:47
    #7
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımsal olarak çok beğendim, ama alt sayfaları yani menüleri göremedim.

    Bu arada paylaşmayı düşünürseniz talibim.
    Teşekkür ederim hocam şuanda düşünmüyorum ilgilenirseniz elimde kurumsal tema var devretmeyi düşündüğüm r10da daha önce satışı olmadı.

    Crewx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, tasarımınız daha iyi şekilde geliştirilebilir ve anasayfada son çalışmalarımız kısmında çok fazla çalışma gösterilmesin 4 tane yeterli olacaktır altına bir buton koyup çalışmalarımız sayfasına yönlendirmen daha mantıklı olacaktır. Başarılar dileriz.
    Evet hocam kodlamaya geçtiğimde tam dediğiniz şekilde yapacağım, teşekkür ederim

    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet sade ve şık. ama menü kısmını göremedim. iletişim için numara vermişsiniz onu da daha belirgin bir şekilde gösterebilirsiniz.
    menü kısmı yok şuan geçici olarak kurmuştum bunu boş kalmasın diye ama geliştirebilirim galiba çoğu kişi sevdiğini söyledi. Numarayı kesinlikte daha büyük yapcam

    karakaya26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok başarılı, Tevfik abiden adınızı duydum, geçenlerde mesaj attığımda iş yapmadığınızı demiştiniz. Geri dönmenize sevindim.
    Teşekkür ederim yavaştan dönmeye çalışıyorum diyelim. Mesajınızı dönüş yaptım.

    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @psdlider; yıllardır tanırım, çok severim ve gerçekten kardeşim gibidir. Konuşmamız 3-5 yıl gibi kısa bir süreye dayanmaz

    Grafik çalışmalarına her zaman güvenirim ve altına imzamı atarım, kefilimdir kendisine. Hem insanlık yönünden, hem de çalışma yönünden.
    Teşekkür ederim kardeşim
    Gayet güzel dönüşler aldım, dikkate alarak geliştirme yapacağım üzerinde. Herkese teşekkür ederim
  • 11-10-2019, 14:24:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımsal olarak çok beğendim, ama alt sayfaları yani menüleri göremedim.

    Bu arada paylaşmayı düşünürseniz talibim.
    Tasarımsal olarak neyini beğendiniz hocam tam olarak ben ortada bir tasarım filan göremedim de yanlış anlamayın.sade bir şey zaten alt menülerde yok gördüğüm kadarıyla.
  • 11-10-2019, 14:26:20
    #9
    Üyeliği durduruldu