@psdlider; yıllardır tanırım, çok severim ve gerçekten kardeşim gibidir. Konuşmamız 3-5 yıl gibi kısa bir süreye dayanmaz

Grafik çalışmalarına her zaman güvenirim ve altına imzamı atarım, kefilimdir kendisine. Hem insanlık yönünden, hem de çalışma yönünden.