Tasarımsal olarak çok beğendim, ama alt sayfaları yani menüleri göremedim.
Bu arada paylaşmayı düşünürseniz talibim.
Teşekkür ederim hocam

şuanda düşünmüyorum ilgilenirseniz elimde kurumsal tema var devretmeyi düşündüğüm r10da daha önce satışı olmadı.
Merhaba, tasarımınız daha iyi şekilde geliştirilebilir ve anasayfada son çalışmalarımız kısmında çok fazla çalışma gösterilmesin 4 tane yeterli olacaktır altına bir buton koyup çalışmalarımız sayfasına yönlendirmen daha mantıklı olacaktır. Başarılar dileriz.
Evet hocam kodlamaya geçtiğimde tam dediğiniz şekilde yapacağım, teşekkür ederim
gayet sade ve şık. ama menü kısmını göremedim. iletişim için numara vermişsiniz onu da daha belirgin bir şekilde gösterebilirsiniz.
menü kısmı yok şuan geçici olarak kurmuştum bunu boş kalmasın diye ama geliştirebilirim galiba çoğu kişi sevdiğini söyledi. Numarayı kesinlikte daha büyük yapcam
Bence çok başarılı, Tevfik abiden adınızı duydum, geçenlerde mesaj attığımda iş yapmadığınızı demiştiniz. Geri dönmenize sevindim.
Teşekkür ederim

yavaştan dönmeye çalışıyorum diyelim. Mesajınızı dönüş yaptım.
@psdlider; yıllardır tanırım, çok severim ve gerçekten kardeşim gibidir. Konuşmamız 3-5 yıl gibi kısa bir süreye dayanmaz
Grafik çalışmalarına her zaman güvenirim ve altına imzamı atarım, kefilimdir kendisine. Hem insanlık yönünden, hem de çalışma yönünden.
Teşekkür ederim kardeşim
Gayet güzel dönüşler aldım, dikkate alarak geliştirme yapacağım üzerinde. Herkese teşekkür ederim