Tasarımsal olarak çok beğendim, ama alt sayfaları yani menüleri göremedim.
Bu arada paylaşmayı düşünürseniz talibim.
Tasarımsal olarak neyini beğendiniz hocam tam olarak ben ortada bir tasarım filan göremedim de yanlış anlamayın.sade bir şey zaten alt menülerde yok gördüğüm kadarıyla.