Merhaba arkadaşlar, 2 3 senedir forumda ücretli tasarım işi almıyorum diyebilirim. Yani ara vermiştim galiba çok vermişim
http://f5tasarim.com/ sitemi yeniden aktif etmek istiyorum şuan üzerinde bulunan temayı kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım!
Aslında hoşuma gidiyor fakat sizin de görüşlerinizi alıp ona göre yoluma devam etmek istedim.
Not: Referansların hepsini güncellemedim, inş sıra ona da gelecek...