• 09-10-2019, 13:00:39
    #1
    Selamlar
    Gözlük mü önerirsiniz yoksa lens mi?
    Gözlüğe alışamadım hiç , lens önerir misiniz ?
    1.25 e 2.00 gözler
  • 09-10-2019, 13:02:31
    #2
    Ben gözlük ile başladım. Renkler, kalite mükemmel oldu

    Ama herkes alışamıyor sanırım. Lens takıp çıkartması bana zor geldi açıkcası.
  • 09-10-2019, 13:02:41
    #3
    Lens kullanıyorum. Memnunum
  • 09-10-2019, 13:04:30
    #4
    Lens kullanmanı tavsiye ederim Purevision 2 HD marka lens kullanabilirsin oldukça HD gösteriyor ve göze batmıyor rahatsız etmiyor, ilk kullandığın zamanlarda biraz zorluk çekersin takıp çıkarırken sonra alışırsın 2 haftaya
  • 09-10-2019, 13:04:31
    #5
    10 senedir lens takıyorum memnunum.



    Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lens kullanmanı tavsiye ederim Purevision 2 HD marka lens kullanabilirsin oldukça HD gösteriyor ve göze batmıyor rahatsız etmiyor, ilk kullandığın zamanlarda biraz zorluk çekersin takıp çıkarırken sonra alışırsın 2 haftaya
    acuvue oasys daha iyi değil mi hocam ben bi takıyorum 2 ay gözde kalıyor hiç cıkartmıyorum ne batma ne yanma
  • 09-10-2019, 13:05:52
    #6
    Temizliğine dikkat edebilirseniz ve maliyeti sizin için sorun olmazsa önerim lens. Başlangıçta biraz tedirgin oluyorsunuz tabi. Her ortamda çıkarıp takmak mümkün olmuyor.
    Ben 1 yıldır lens kullanıyordum ama son aldığım kemik çerçeveli gözlük bayağı kullanışlı olduğu için uzun lens takmıyorum.
  • 09-10-2019, 13:07:19
    #7
    Lens kesinlikle gözlükten daha konforludur. Fakat şunu da asla unutmayın. Lens markası öneriye göre seçilmez. Herkes farklı lenslerde rahat edebilir. Deneme yanılma yoluna başvurmanız gerekebilir.
  • 09-10-2019, 13:07:32
    #8
    Lensi devlet karşıliyor mu
  • 09-10-2019, 13:10:16
    #9
    ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 senedir lens takıyorum memnunum.




    acuvue oasys daha iyi değil mi hocam ben bi takıyorum 2 ay gözde kalıyor hiç cıkartmıyorum ne batma ne yanma
    Peki ya cikartip takarken sorun oluyor mu? Maliyeti nasıl ?
    Önerdiğiniz.marka iyi mi?

    Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lens kullanmanı tavsiye ederim Purevision 2 HD marka lens kullanabilirsin oldukça HD gösteriyor ve göze batmıyor rahatsız etmiyor, ilk kullandığın zamanlarda biraz zorluk çekersin takıp çıkarırken sonra alışırsın 2 haftaya
    Bir daha ki hafta göz ölçümüne gideceğim bakalım hocam.
    Eskiden birisi söylemişti ateşin yanına yaklaşınca eriyor falan öyle muhabbetler var mı,?