Selamlar
Gözlük mü önerirsiniz yoksa lens mi?
Gözlüğe alışamadım hiç , lens önerir misiniz ?
1.25 e 2.00 gözler
Gözlük mü lens mi?
34
●894
- 09-10-2019, 13:04:3110 senedir lens takıyorum memnunum.
acuvue oasys daha iyi değil mi hocam ben bi takıyorum 2 ay gözde kalıyor hiç cıkartmıyorum ne batma ne yanmaGodoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2019, 13:05:52Temizliğine dikkat edebilirseniz ve maliyeti sizin için sorun olmazsa önerim lens. Başlangıçta biraz tedirgin oluyorsunuz tabi. Her ortamda çıkarıp takmak mümkün olmuyor.
Ben 1 yıldır lens kullanıyordum ama son aldığım kemik çerçeveli gözlük bayağı kullanışlı olduğu için uzun lens takmıyorum. - 09-10-2019, 13:10:16Peki ya cikartip takarken sorun oluyor mu? Maliyeti nasıl ?ViceViceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerdiğiniz.marka iyi mi?
Bir daha ki hafta göz ölçümüne gideceğim bakalım hocam.Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden birisi söylemişti ateşin yanına yaklaşınca eriyor falan öyle muhabbetler var mı,?