• 09-10-2019, 13:31:28
    #10
    SEO & PR 5421044962
    Gözlük takın 21 yıldır kullanıyorum gayet güzel bence
  • 09-10-2019, 13:38:25
    #11
    Aylık lens kullanıyordum, ayda bir çıkartıp lens solüsyonuna koymanız gerekiyor her gün çıkartmanıza gerek yok gece yatabilirsonuz lens ile. Öneririm, doktordan ölçüm yaptırdıktan sonra optikçiye aylık lens almak istediğinizi söylemeniz yeterli..
  • 09-10-2019, 13:40:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Lens ile ilgili bir anımı anlatayım da gülün

    Bir gün gözlerimde lens varken duşa girmiştim. O sırada lens gözümden düşmüş ve farketmemiştim. Lensleri çıkarmaya çalıştığımda düşmüş olan lensimin gözüme yapıştığını ve çıkartamadığımı zannettim. Bir hayli uğraştım. Peceteyle falan tutmaya çalıştım. Öyle ki gözün üzerinde şeffaf bir tabaka varmış onu bile hafiften kaldırdığım olmuştu. Bir ara cımbız ile çekmeyi düşündüm ama cesaret edemedim ki verilmiş sadakam varmış.

    Sonrasında göz doktorunun yolunu tuttum. İnceledi baktı ve bana gözümde lens olmadığını söyledi. O sıra benim tansiyon falan yerlerde Gözün o tabakası, cımbız fikri falan aklıma geldi. Neredeyse bayılacaktım

    O gün bu gündür lens kullanmıyorum. İkisi kıyaslanırsa sağlık açısından kesinlikle gözlük derim. Rahatlığı düşünüyorsan lens.
  • 09-10-2019, 13:51:54
    #13
    Evde gözlük , dışarda lens.
  • 09-10-2019, 14:08:01
    #14
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık lens kullanıyordum, ayda bir çıkartıp lens solüsyonuna koymanız gerekiyor her gün çıkartmanıza gerek yok gece yatabilirsonuz lens ile. Öneririm, doktordan ölçüm yaptırdıktan sonra optikçiye aylık lens almak istediğinizi söylemeniz yeterli..
    Çok sağol hocam.
    Önümüzde ki hafta gideceğim göz ölçümüne . Gözlük takmaya takmaya numara ilerlemiş. Hiç yoktansa lens kullansam daha iyi.
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lens ile ilgili bir anımı anlatayım da gülün

    Bir gün gözlerimde lens varken duşa girmiştim. O sırada lens gözümden düşmüş ve farketmemiştim. Lensleri çıkarmaya çalıştığımda düşmüş olan lensimin gözüme yapıştığını ve çıkartamadığımı zannettim. Bir hayli uğraştım. Peceteyle falan tutmaya çalıştım. Öyle ki gözün üzerinde şeffaf bir tabaka varmış onu bile hafiften kaldırdığım olmuştu. Bir ara cımbız ile çekmeyi düşündüm ama cesaret edemedim ki verilmiş sadakam varmış.

    Sonrasında göz doktorunun yolunu tuttum. İnceledi baktı ve bana gözümde lens olmadığını söyledi. O sıra benim tansiyon falan yerlerde Gözün o tabakası, cımbız fikri falan aklıma geldi. Neredeyse bayılacaktım

    O gün bu gündür lens kullanmıyorum. İkisi kıyaslanırsa sağlık açısından kesinlikle gözlük derim. Rahatlığı düşünüyorsan lens.
    Hocam naptın sen )) geçmiş olsun
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde gözlük , dışarda lens.
    Aynen öyle hocam katılıyorum. Lens alırım. Evde nasılsa gözlük var..


    Bir de sıcak ta soğukta bir sıkıntı olmaz değil mi?
  • 09-10-2019, 14:24:32
    #15
    [QUOTE=chnyrdkl;1075595568]Peki ya cikartip takarken sorun oluyor mu? Maliyeti nasıl ?
    Önerdiğiniz.marka iyi mi?

    hocam önerdiğim marka johnson&johnson bunyesınde efsana bir markadır lens denınce akla ılk gelendir. gayet memnunum ayrıca takıp cıkarırken zorlanmıyorum zaten 2 ayda bir cıkarıyorum 2 ay boyunca gozumde oluyor.

    maaliyet ise bir kutu da 6 aylık lens var 180 tl gibi bişi olması lazım ama nette daha ucuza Vardır kesin
  • 09-10-2019, 14:38:46
    #16
    Lensten mikrop kapip kor olanlar var hocam
    Gozluk al temiz temiz tak
  • 09-10-2019, 14:41:08
    #17
    Aylık lens kullanıyorum gayet memnunum ilk başlarda takıp çıkarması çok zor fakat zamanla alışıyorsun pc felan bakarken çıkarıp gözlük kullanıyorum lens bazen kuruluk yapabiliyor sabit noktaya baktığın için
  • 09-10-2019, 14:53:07
    #18
    Bir de lens i gözlük gibi uzun süreli alamıyoruz sanırım ?