[QUOTE=chnyrdkl;1075595568]Peki ya cikartip takarken sorun oluyor mu? Maliyeti nasıl ?
Önerdiğiniz.marka iyi mi?

hocam önerdiğim marka johnson&johnson bunyesınde efsana bir markadır lens denınce akla ılk gelendir. gayet memnunum ayrıca takıp cıkarırken zorlanmıyorum zaten 2 ayda bir cıkarıyorum 2 ay boyunca gozumde oluyor.

maaliyet ise bir kutu da 6 aylık lens var 180 tl gibi bişi olması lazım ama nette daha ucuza Vardır kesin