Aylık lens kullanıyorum gayet memnunum ilk başlarda takıp çıkarması çok zor fakat zamanla alışıyorsun pc felan bakarken çıkarıp gözlük kullanıyorum lens bazen kuruluk yapabiliyor sabit noktaya baktığın için