• 10-10-2019, 02:59:09
    #28
    Lazer ameliyatı oldum, memnunum ne lens ne gözlük her gün risk demek. Bu riski bir kez al 50-50 ya batar ya çıkarsın
  • 10-10-2019, 09:05:16
    #29
    gözlük
  • 10-10-2019, 12:11:24
    #30
    Üyeliği durduruldu
    3 Yıldır kontakt lens kullanıyorum hem rahatlık hem özgürlük anlamında çok fayda sağlıyor.Tavsiye ederim
  • 11-10-2019, 15:04:56
    #31
    Gözlük seviyorum ben. Hem aksesuar olarak hoşuma gidiyor.
  • 11-10-2019, 15:55:03
    #32
    4 senedir gozluk kullanıyordum numaralı lens olduğunu duyunca gidip muayene oldum lens aldım gayet konforlu rahat en azından soguk havalarda buharlanma olmuyor camlarda benım için çok önemli bir konuydu ava gittiğim zaman camlar buğu yapıyordu kurtuldum.
  • 11-10-2019, 17:35:10
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lens tak çıkar zor oluyor ameliyat şansınız var mı ?
  • 11-10-2019, 17:39:58
    #34
    Oktay90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lens tak çıkar zor oluyor ameliyat şansınız var mı ?
    Şu anda yok hocam ne yazık ki.
    İki göz numarası birbirinden farklı biri 1.50 sağ göz 2.50 olmuş
    .
    Yazık ki ne yazık.
    Ayın 28 ine randevu veriyor MHRS.
    Abi bu kadar saçmalık olmaz..
  • 11-10-2019, 22:20:31
    #35
    lens zahmetli olur.
    gözlük iyidir