10 senedir lens takıyorum memnunum.
acuvue oasys daha iyi değil mi hocam ben bi takıyorum 2 ay gözde kalıyor hiç cıkartmıyorum ne batma ne yanma
Peki ya cikartip takarken sorun oluyor mu? Maliyeti nasıl ?
Önerdiğiniz.marka iyi mi?
Lens kullanmanı tavsiye ederim Purevision 2 HD marka lens kullanabilirsin oldukça HD gösteriyor ve göze batmıyor rahatsız etmiyor, ilk kullandığın zamanlarda biraz zorluk çekersin takıp çıkarırken sonra alışırsın 2 haftaya
Bir daha ki hafta göz ölçümüne gideceğim bakalım hocam.
Eskiden birisi söylemişti ateşin yanına yaklaşınca eriyor falan öyle muhabbetler var mı,?